
Kokl rebuilt
Moderator: uredniki
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
Plate so poštrihane tako kot so, bremz cilindri so obnovljeni, lajtunge so narejene na novo.... Na prvih dveh slikah se vidi, da so roke že kar dobro obrnjene navzgor. Bomo videli kako bo izgledalo, ko bo avto na kolesih.




Je pa tko, da se na napakah učimo ne. Ker sem dal speskat bobne nisem pa pobral ven tekalne površine za ležaje so se tudi te speskale, tako, da sem sedaj vse štiri zbil ven. Prej sem mislil zamenjat samo en ležaj, ki je bil že res kvadraten, zdaj bom vse štiri.





Je pa tko, da se na napakah učimo ne. Ker sem dal speskat bobne nisem pa pobral ven tekalne površine za ležaje so se tudi te speskale, tako, da sem sedaj vse štiri zbil ven. Prej sem mislil zamenjat samo en ležaj, ki je bil že res kvadraten, zdaj bom vse štiri.


- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
...in ker sem ležaje dobil na 24.12. si nisem mogel kaj, da jih pač nebi inštaliral
Ob 11. po ležaje ob 13. na LPP vtisnit tekalne obroče, ob 15. so bili bobni že doma, samo skupaj so bili za zmetat.



Hotel sem se še poigrati z delom, ki je nameščen na premo in je del mehanizma za obračanje koles....pa moram najt najprej šrauf.
Rad pa bi vedel angleško ime zanj.





Hotel sem se še poigrati z delom, ki je nameščen na premo in je del mehanizma za obračanje koles....pa moram najt najprej šrauf.


- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
Nisem nič nabavljal, ker je še vse OK, samo šrauf sem nekam založil. Sem pa kupil drugega pa ni dober, ker fi vijaka do navoja ne ustreza (je premajhen) in se potem ta bocen še vedno malo premika sem in tja. Posledica tega pa je, da bodo kolesa opletala, zato pa moram najti tist šrauf! 

Če bodo nove puše potem boš tudi bolcen nov rabil ne?fušar napisal/-a: Jes mam v planu samo bronaste puše zamenjat ostalo se mi zdi pa ok.
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
NImam ,slikce pa vseeno so ker moram pripravit materjalKlemen Klemen napisal/-a:Če maš slučajno premo dol, daj slikaj tist šrauf, ki drži bolcen.fušar napisal/-a:Bolcen je vredu, luft ma samo v pušah in to največ v zgornji tam kjer je vzvod volana upet.ker se premika samo po 1/3 kroga.in če ni nafilano ,z mastjo pride umazanija not pol pa zariba.

če ti kej pomaga





LP J&I
.......................
1961 vw T1 v obnovi
1967 VW Hrošč
1975 VW T2b Marjetica
.......................
1961 vw T1 v obnovi
1967 VW Hrošč
1975 VW T2b Marjetica
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
Klemen to je 12x1.5 vijak 8.8 trdote, kak je pa premer stebla pa ni pomembno, ker ni steblo vijaka tisto ki fiksira ročico na bolcen ampak sila ki jo proizvedeš z privijanjem vijaka. Ker je luknja na ročici prerezana in ji z privijanjem vijaka manjšaš premer in jo z tem stiskaš na bolcen. Če ti še vedno miga potem ko zategneš, preveri če morda nimaš preveš stebla in da prideš do konca navoja ali kaj podobnega
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
Hvala za pomoč, sem rešil na svoj način,ker sem moral -> sem uničil navoj za M12. Naredil sem luknjo za eno stopnjo večji vijak in ga na koncu zategnil z matico.
Sem pa včeraj izpolnil normo za letos, ki je bila, da je potrebno premo namontirat do konca leta. Prvič je šla gor kot za šalo čeprav je težka fuÅ‚.



Ko je bila enkrat prema gor sem videl, da ne bo šlo in jo je bilo potrebno spet vzeti dol in popraviti navoje za vijake, ker je prišla barva zraven. Drugič jo dat gor je bila pa težava ampak sva jo uspešno rešila.


Kokl še vedno na vozičku ampak vidi se pa, da ne bo ravno visok.


To je vse za letos!
Srečno v 2010 in veliko varnih kilometrov!
Sem pa včeraj izpolnil normo za letos, ki je bila, da je potrebno premo namontirat do konca leta. Prvič je šla gor kot za šalo čeprav je težka fuÅ‚.



Ko je bila enkrat prema gor sem videl, da ne bo šlo in jo je bilo potrebno spet vzeti dol in popraviti navoje za vijake, ker je prišla barva zraven. Drugič jo dat gor je bila pa težava ampak sva jo uspešno rešila.


Kokl še vedno na vozičku ampak vidi se pa, da ne bo ravno visok.


To je vse za letos!

-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Odlično, kaj nam ne bi dal za novo letno darilo dal feltne gor, da vidimo kolk bo kokl svetovn. 

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine