Mam en problem...in sicer je na mojem motorju na bloku napisano da je zaporedje sveck 1-4-3-2 kar je OK. AMPAK!!! ko gledam na sheme vezav recimo, je narisano, da se zacne steti pri zgornjem desnem konektorju na distributorju (gledano v smeri voznje)
Ampak ce jest tako stejem men motor ne dela...do zdej mi je ratalo ce sm stvar zamaknu za en konektor v smeri urinega kazalca
ampak se mi zdi da motor ne dela lepo in trese...
A ma kdo ksno resitev, oz je ze mel podoben primer...v naprej hvala za odgovore!
Šteti se začne vedno pri črtici na robu fertajlera(rob na katerega sede kapa).
Na prključku nad črtico na robu je vedno prvi in si potem sledijo 432 ali pa 234 če greš kontra ure na fertajleru.
Od fertajlerja odvisno kje je lociran 1. glede na cel motor
Ne vem kje si najdu sliko ampak tako kot sem jaz napisal je na vsakem hrošču če odpreš haubo in pogledaš vrstni red cilindrov pa tud od letnika 66 pa do zadnjega hrošča, ki so ga naredili.
Na svojem folcu haubo odpri pa že vidiš na plehu napisane številke cilindrov.
Morda je bilo na sambi od kaj drugega ne vem jst električne sheme od folcov ne gledam na netu, ker jo ne potrebujem je preveč enostavna v primerjavi s sedanjimi avtomobili.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Ja stevilke cilindrov vem da so tko napisane na plehu... sam to je samo postavitev cilindrov, kateri kabel gre na kateri cilinder pa nej nebi blo tko...ker ce bi blo tko, polej bi samo najblizi konektor na frtajlerju povezu na cilinder in pol bi blo zaporedje 1-2-4-3 A sm napisu tko da me kdo razume
Probaj tkole, nastavitev ki jo imaš v knjigi je tovarniška in je ok. Tebi pa ne dela, ker je bil motor že odprt in tisti ki ga je sestavljal ni vedel da se postavi v fazo tudi osovinca z zobnikom ki poganja razdelilec. In ker so ga dali not kakor je pač bil obrnjen v tistem momentu, je prišlo do razlike in imaš prvi cilinder na drugem kontaktu. S tem ni nič narobe ker je motorju čist vseen s katerga pola dobi prvi signal , samo da je ob pravem času in da potem zaporedje sledi pravilno. Prvi cil. pa najdeš tako da obrneš jermenico v TDC in snameš razdelilno kapo. Tam kamor gleda rotor je ali prvi ali pa treji cil. dve varjante pa sta zaradi tega ker na dva obrata motorja naredi razdelilec enega.
Upam da sm kej pomagal.l.p.
na orig. jermenici je to prvi cahn z leve proti desni če ima dva ali pač cahn ki ga poravnaš z vtočkano piko ki bi morala bit na izpostavljenem delu bloka nad sredino jermenice, tam k se polovice stikajo, če pike ne najdeš je ok tudi stik polovic bloka
smrco napisal/-a:Ja stevilke cilindrov vem da so tko napisane na plehu... sam to je samo postavitev cilindrov, kateri kabel gre na kateri cilinder pa nej nebi blo tko...ker ce bi blo tko, polej bi samo najblizi konektor na frtajlerju povezu na cilinder in pol bi blo zaporedje 1-2-4-3 A sm napisu tko da me kdo razume
Važno je da si zrihtal ampak še zmeraj je tko kot sem ti jaz napisal malo čudno bi blo, da piše na plehu npr. 3 cilinder ti boš pa dal kabel gor od npr. drugega.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine