Pozdravljeni
Zanima me od kerega avta pašejo diski+zavorne čeljusti ter ašenkli na prvo premo od hrošča, letnik 1974, 1200j
gledal sem neke kite ampak so zelo dragi cca. 400-600€ samo prvi
p.s. prema ni nastavljiva oz je original, kak to spustit dol za par cm, brez tistega vmesnega kosa
diski za hrošča
Moderator: uredniki
Ma nižaš ga lahko praktično zastonj. zarežeš srednji del preme in zarotiaš naprej kakih 6-8mm po obodu( če prav pomnem). več ne ker bo ful nekomot vožnja. Zarežeš in povariš po eno cev na enkrat da ti ni treba preveč lovit ravnine. tiste nastavljive kose se da nardit tudi doma iz ta original preme samo ni pointa ker stanejo tisti za vgradnjo 14€ po komadu pri hofmanu samo moreš celo premo potem porezat na kose in povarit tako da je ravna.
Tako približno zgleda vgradnja.
Zdaj če pa je gdnar pa si kupiš nižane premnike in bo vožnja malo bolj spodobna. Obstajajo taki za boben- tri vjaki, in taki za disk. zadaj pač nižaš z rotacijo torzij.
Kar se pa tiče diskov bi blo nekako najceneje če bi kupu samo original hroš diske pri kakem hoffmannu in dal čeljusti od enga drugega avta. nosilc nardiš sam iz 10mm plate. Kako je kaj z offseti in če je plac za plato bi mogu pogruntat sam. Jaz sem mel celo diske od neke alfe in mel pesto postruženo iz bobna in navrtane nove luknje samo potem si spet omejen na kolesa z določenim razmakom.
Potem pa rabiš še drugi glavni zavorni cilinder ker ima tisti bobenski notri vgrajen nek protippovratni ventil. lahko bi tudi original zavorni rastavu in zvrtal neko mini luknjico skozi ventil da ti nebi diski ribali med vožnjo. Tako je blo original narjeno na glavnih zavornih na hroščih opremlejnimi z disk zavorami. Čeprav sem jaz kar nekaj prevozu z tistim bobenskim in diski pa je nekak delovalo.
Tako približno zgleda vgradnja.
Zdaj če pa je gdnar pa si kupiš nižane premnike in bo vožnja malo bolj spodobna. Obstajajo taki za boben- tri vjaki, in taki za disk. zadaj pač nižaš z rotacijo torzij.
Kar se pa tiče diskov bi blo nekako najceneje če bi kupu samo original hroš diske pri kakem hoffmannu in dal čeljusti od enga drugega avta. nosilc nardiš sam iz 10mm plate. Kako je kaj z offseti in če je plac za plato bi mogu pogruntat sam. Jaz sem mel celo diske od neke alfe in mel pesto postruženo iz bobna in navrtane nove luknje samo potem si spet omejen na kolesa z določenim razmakom.
Potem pa rabiš še drugi glavni zavorni cilinder ker ima tisti bobenski notri vgrajen nek protippovratni ventil. lahko bi tudi original zavorni rastavu in zvrtal neko mini luknjico skozi ventil da ti nebi diski ribali med vožnjo. Tako je blo original narjeno na glavnih zavornih na hroščih opremlejnimi z disk zavorami. Čeprav sem jaz kar nekaj prevozu z tistim bobenskim in diski pa je nekak delovalo.
Če je ne ožaš potem vgradiš en nastavljiv komad na enkrat, da ohraniš geometrijo, ampak jaz sem rabu ožjo.
Tiste zunanje črte so od varov od nosilcev ker so premaknjeni. je pa res bla ta prema že enkrat pod nožem.
Sem pa jo nesu zatigat vkup profi varilcu. elektroda party je bla samo za nekritične vare, tako da mislim da ne bo neke panike z trdnostjo.
+ dodatne opore na koncih preme do podna.
Tiste zunanje črte so od varov od nosilcev ker so premaknjeni. je pa res bla ta prema že enkrat pod nožem.
Sem pa jo nesu zatigat vkup profi varilcu. elektroda party je bla samo za nekritične vare, tako da mislim da ne bo neke panike z trdnostjo.
+ dodatne opore na koncih preme do podna.
Hmm... Jaz lahko tukaj dodam svoje izkušnje. Če želiš znižane aksšenkle in nasavljivo premo, ti priporočam, da avto preden razžagaš premo najprej postaviš na aksšenkle, zmeriš višino in šele potem razžagaš premo.
Tak je bil pri meni plan: >Smo pa komade za spuščanje našvasali tako da so bili cca. v sredisnki poziciji, tako da ga lahko dvignemo ali spustimo okoli "točke nič". Pri teh komadih je baje okoli 14 cm hoda, tako imam sedaj +7 ali -7-6(aksšenkli); torej ga lahko dvignem za 1cm (od prvotne višine) ali spustim za 13cm. To je teorija. <
Dejansko je moj avto veliko nižji in ta teorija ne drži
Lp
Tak je bil pri meni plan: >Smo pa komade za spuščanje našvasali tako da so bili cca. v sredisnki poziciji, tako da ga lahko dvignemo ali spustimo okoli "točke nič". Pri teh komadih je baje okoli 14 cm hoda, tako imam sedaj +7 ali -7-6(aksšenkli); torej ga lahko dvignem za 1cm (od prvotne višine) ali spustim za 13cm. To je teorija. <
Dejansko je moj avto veliko nižji in ta teorija ne drži
Lp
CHAPTER Štajerska!