Moje skromno in (zaenkrat) popolnoma laično mnenje je, da je imam ali problem s timingom (da me�anica v motorju ne izgori popolno - iskra useka prezgodi in se zato voha bencin) ali pa, da je me�anica prebogata (se pravi je preveč bencina v v me�anici pri izgorevanju).
Zdej pa k mojmu vpra�anju. Kako lahko z vijaki na fergazerju (pravilno) uravnam količino bencina in zraka, ki gre v ma�ino? Oziroma ali to lahko dose�em na tak način al je treba fergazer vzet dol in ga spucat in pol na�timat (treba je povedat, da je bil spucan (nism ga jst ampak model k se na to spozna) pred cca 1 mescem)? Ali lahko moj problem povzroča cevčiča za vakuum iz fertjlerja v fergazer (gumijaste cevčice na koncu �elezne cevke so �e mal obrabljene)? Al morm prevert, da mi rotorček ne kre�e v prazno oziroma, da mi spusti iskrco ob pravem času - ko je bat najbolj stisnjen)?
Upam, da nism vse skp pome�u - se �e učim in se bom vrjetn ceu lajf!
Imam pa 1200 J l. 1976 - Solexov fergazer - un k ma uzadi mal večjo kvadratasto banjico!
Ful bi bil hvale�en za pomoč (to pomeni, da na srečanju častim per)!

THNX