Na štajerskem se dela!

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

Uporabniški avatar
BuG#BuS
Ornk hroščar
Prispevkov: 278
Pridružen: Ponedeljek 14.2.2005 22:30:47
Kraj: Solkan

Odgovor Napisal/-a BuG#BuS »

ti kar prlepi še kej risbic! :lol:
Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other
Vlado
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 596
Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a Vlado »

I slike pridejo :D

Problem je v tem da se danes ni nardilo nič kaj fotogeničnega.
:twisted: Čeprav smo celi dan skakali okol voza :roll:
CHAPTER Štajerska!!!
Uporabniški avatar
MatejC
Ornk hroščar
Prispevkov: 207
Pridružen: Sreda 9.2.2005 21:53:46
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a MatejC »

Sej glede na to, da poznam bivše lastnike k ne pijejo ( alkota ) pr ruglju je bil pa sam v garaži... najbrž nau preveč pil....
Sm jo prpelu da bo kuhala kt mami, pa je pila kt ati!!!
Vlado
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 596
Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a Vlado »

MatejC napisal/-a:... najbrž nau preveč pil....
Da bi geografska bližina terapije pomagala. Pozlatile se ti besede Matej :D
CHAPTER Štajerska!!!
Fast 1
Fant s harmoniko
Prispevkov: 128
Pridružen: Četrtek 18.8.2005 21:23:48
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Fast 1 »

No ja, po mojem nima motor kaj več kot pa 80 konjev, ker pravi motor more met itak turbino da nekaj stisne iz sebe...

LP, Mitja
Chapter Štajerska!
Vlado
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 596
Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a Vlado »

sm10.gif sm10.gif sm10.gif sm66.gif sm79.gif
CHAPTER Štajerska!!!
Fast 1
Fant s harmoniko
Prispevkov: 128
Pridružen: Četrtek 18.8.2005 21:23:48
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Fast 1 »

Za stekleno steno!!! sm77.gif icon_wall.gif obala.gif
Chapter Štajerska!
VeeDub
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 328
Pridružen: Petek 6.1.2006 19:32:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a VeeDub »

do kok obratov se bo pa kej vrtela zadevca?
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC »

Ja bo res da več kt 80 konjev ta motor nima po moji oceni, žal.lahko pa se oglasiš do nas pa bomo izmerl. Speedy z originalno glavno gredjo pa motorja ne spravš nikol do 6500 pa pumpa nima nč s tem.
Vlado
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 596
Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a Vlado »

Bug Customs napisal/-a:Ja bo res da več kt 80 konjev ta motor nima po moji oceni, žal.lahko pa se oglasiš do nas pa bomo izmerl. Speedy z originalno glavno gredjo pa motorja ne spravš nikol do 6500 pa pumpa nima nč s tem.

Vi boste že vedli kako in kaj je s konji , ki so mimogrede že od leta 56 prepovedani.


Kakšno gred ba pa moral vgradit za 6500+ obratov :?:
CHAPTER Štajerska!!!
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC »

Protiuteženo gred ki je sposobna zaradi svoje vztrajnosti sprenimjati premočrtno gibanje v krožno kar je pa navadna gred sposobna samo do določene moči in obratov.
Vlado
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 596
Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a Vlado »

Bug Customs napisal/-a:Protiuteženo gred ki je sposobna zaradi svoje vztrajnosti sprenimjati premočrtno gibanje v krožno kar je pa navadna gred sposobna samo do določene moči in obratov.
1) prva protiutežna gred, ki je za vw-ja na voljo je mislim, da hod 76mm(protiutež ima samo zaradi res dolgega hoda glede na svojo dolžino)

2) Osnovno poslanstvo glavne gredi je spreminjanje premočrtnega gibanja v krožno, tako da tudi serijska to delo opravlja več kot dobro

3) Visoka vztrajnost in visoki obrati niso nikoli šli vredu skupaj. Zakaj potem lajšat vztrajnik in obenem povečevati vztrajnost na gredi.


Iz tega sklepam, da si z protiutežno gredjo imel v mislih gred z 76 ali 78 mm hodom. torej varianto motorja ki si ga kot zelo visoko turažnega že reklamiral( tukaj ali starodobnik.net :?: )

Torej razčistimo še o gredeh in obratih:
To da se motor z daljšim hodom zavrti bolj kot motor s krajšim je mogoče samo v dveh pogojih:

1)zgodi se čudež

2) zrušijo se vsi zakoni fizike in mehanike, vso znanje na tem področju postane neresnica in na novo iščemo gravitacijo(to je še hujše kot čudež)

Meni se zdi bolj verjetna prva varianta! :twisted:

Ker se pa čudeži ne dogajajo, sem se malo spravil nad kalkulator in svoje mnenje malo podkrepil.


Vzamimo 2 motorja.

1. motor je 1776cm3(90,5x69)-serijski hod
2. motor je 1791cm3(85,5x78)-serijski 1,6 cilinder, glavna s daljšim hodom.

Kot vemo je srednja hitrost batov ob ekspanziji vedno ista(v težko dosegljivih idealnih pogojih)
Izračunajmo srednjo hitrost bata za 1. motor

Št. Obratov X 2 X hod =srednja hitrost bata

(en obrat je 2 hoda,zato X 2)

(4000obr/min)/(60s) = 66,66obr/s( za m/s rabimo tut obr/s , da se nam ne tepejo enote)

66,66 obr/s X 2 X 0,069m = 9,199m/s



Imamo srednjo hitrost bata za 1. motor. Kot vemo je srednja hitrost bata enaka tudi pri drugem motorju, saj smo vzeli isto kompresijsko razmerje, isto temperaturo motorja, isto količino mešanice zraka in goriva. BTW imamo tudi iste odmične, iste glave in ventile. Skratka iste pogoje.


Obrnemo formulo tako, da iz srednje hitrosti bata dobimo št. obratov(vstavimo daljši hod):

Srednja hitrost/ ( hod X 2) =št. obratov

Gremo računat:

(9,199m/s) / (0,078m X 2) = 58,97 obr/s

58,97obr/s X 60s = 3538 obr/min

Tako smo prišli do rezultata, da se gred z daljšim hodom vrti (pri istih pogojih) točno 462obr/min počasneje, kar je 11,55 % počasneje.

Iz tega sledi, da očitno področja na katerem deluješ morda ne poznaš najbolje.(verjamem, da so tvoje varilske sposobnosti res na visoki ravni, motoroznanstvo pa precej peša)
spomnimo se npr. tvojih mer in izjav pri batnih obročkih
http://www.hroscklub.com/Slovensko/frames.html

Temo, ki si jo zaključil na zelo strokovni in vljudni ravni. (Cunje so namreč za šivilje, ne pa za strojnike)

Žalostno je, da ljudje celo nasedajo tvojim zgodbam o visokih obratih na dolgih hodih in neverjetni moči in trajnosti turbo motorjev.(ki so pa poglavje za sebe)

Ne obsojam, ampak samo ponižno razmišljam :!:
CHAPTER Štajerska!!!
VeeDub
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 328
Pridružen: Petek 6.1.2006 19:32:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a VeeDub »

krebs, loh se zmenmo, pa zmermo konje, pa pospešek od 0 do 100 pa podobne zadeve. mam g-tech, k ima +-3 konje odstopanja.

kar se pa tiče glavne gredi in vsega skupaj... loh si še kako knjigo prebereš. Serijska glavna gred se ti res ne bo vrtela tok kot si napisal. Sploh pa nben ni omenju daljšega hoda, saj imaš tudi protiutežene gredi z normalnim hodom. pa mislm da so pr bug-customs kej več motorjev skp spravl z večjo konjažo, kot si jih ti.

ne se obsojat, če slabo sodiš :wink:
Vlado
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 596
Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a Vlado »

1)Novega motorja ne mislim tiščat na polno

2) Daljši hod je bil omenjan že ene parkrat, prej pa sem samo navezal na to, na to, da so tudi motorji z dolgimi hodi že vrteli bolj kot tisti s kratkimi :wink: ,Sicer pa zakaj ugibat št obratov, ko so pa izumli krasno stvar, ki se ji reče obratomer.

3)Sodim lahko samo po tistem kar preberem na forumu. Nobenega njihovega izdelka z visoko konjažo nisem videl v živo(z izjemo, krasno povrtanega Fergazerja na hrošču 1500) Ne vem kako jim uspe vse to skrivat pred nami hroščarji. Torej tisto kaj berem pod tehniko zadne čase s strani Bug Custums(katerim si očitno odvetnik) meji že na nadrealizem ali višjo resničnost, če želiš.

Kaj se tiče knjig. Res je, rad jih prebiram sploh tiste o vw- tehniki, če veš za kakšno dobro in kompleksno se priporočam, da mi jo priporočiš. Saj veš vseskozi se učimo.


Nikjer nisem podvomil v storilnost Bug customsa, podvomil sem v njegovo strokovnost, glede na poste , ki jih piše. Se v njih morda šali? Dvomim.


Me pa zanimata še dve stvari. Na kakšnem principu deluje g-tech? Zadeve žal še ne poznam. Bil bi vam hvaležen če bi bili pripravljeni izmerit moč na mojem motorju, vendar bi bolj navijal za varianto v jeseni, saj pričakujem, da se bo do takrat motor že dobro utekel. :D

Upam, da ni zamer, če so, so neupravičene :!:
CHAPTER Štajerska!!!
Oddaj odgovor