Na štajerskem se dela!
Moderator: uredniki
-
- Pripravnik za oldtimer hroščarja
- Prispevkov: 596
- Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
- Kraj: MARIBOR
Bug Customs napisal/-a:Ja bo res da več kt 80 konjev ta motor nima po moji oceni, žal.lahko pa se oglasiš do nas pa bomo izmerl. Speedy z originalno glavno gredjo pa motorja ne spravš nikol do 6500 pa pumpa nima nč s tem.
Vi boste že vedli kako in kaj je s konji , ki so mimogrede že od leta 56 prepovedani.
Kakšno gred ba pa moral vgradit za 6500+ obratov
CHAPTER Štajerska!!!
-
- Pripravnik za oldtimer hroščarja
- Prispevkov: 596
- Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
- Kraj: MARIBOR
1) prva protiutežna gred, ki je za vw-ja na voljo je mislim, da hod 76mm(protiutež ima samo zaradi res dolgega hoda glede na svojo dolžino)Bug Customs napisal/-a:Protiuteženo gred ki je sposobna zaradi svoje vztrajnosti sprenimjati premočrtno gibanje v krožno kar je pa navadna gred sposobna samo do določene moči in obratov.
2) Osnovno poslanstvo glavne gredi je spreminjanje premočrtnega gibanja v krožno, tako da tudi serijska to delo opravlja več kot dobro
3) Visoka vztrajnost in visoki obrati niso nikoli šli vredu skupaj. Zakaj potem lajšat vztrajnik in obenem povečevati vztrajnost na gredi.
Iz tega sklepam, da si z protiutežno gredjo imel v mislih gred z 76 ali 78 mm hodom. torej varianto motorja ki si ga kot zelo visoko turažnega že reklamiral( tukaj ali starodobnik.net )
Torej razčistimo še o gredeh in obratih:
To da se motor z daljšim hodom zavrti bolj kot motor s krajšim je mogoče samo v dveh pogojih:
1)zgodi se čudež
2) zrušijo se vsi zakoni fizike in mehanike, vso znanje na tem področju postane neresnica in na novo iščemo gravitacijo(to je še hujše kot čudež)
Meni se zdi bolj verjetna prva varianta!
Ker se pa čudeži ne dogajajo, sem se malo spravil nad kalkulator in svoje mnenje malo podkrepil.
Vzamimo 2 motorja.
1. motor je 1776cm3(90,5x69)-serijski hod
2. motor je 1791cm3(85,5x78)-serijski 1,6 cilinder, glavna s daljšim hodom.
Kot vemo je srednja hitrost batov ob ekspanziji vedno ista(v težko dosegljivih idealnih pogojih)
Izračunajmo srednjo hitrost bata za 1. motor
Št. Obratov X 2 X hod =srednja hitrost bata
(en obrat je 2 hoda,zato X 2)
(4000obr/min)/(60s) = 66,66obr/s( za m/s rabimo tut obr/s , da se nam ne tepejo enote)
66,66 obr/s X 2 X 0,069m = 9,199m/s
Imamo srednjo hitrost bata za 1. motor. Kot vemo je srednja hitrost bata enaka tudi pri drugem motorju, saj smo vzeli isto kompresijsko razmerje, isto temperaturo motorja, isto količino mešanice zraka in goriva. BTW imamo tudi iste odmične, iste glave in ventile. Skratka iste pogoje.
Obrnemo formulo tako, da iz srednje hitrosti bata dobimo št. obratov(vstavimo daljši hod):
Srednja hitrost/ ( hod X 2) =št. obratov
Gremo računat:
(9,199m/s) / (0,078m X 2) = 58,97 obr/s
58,97obr/s X 60s = 3538 obr/min
Tako smo prišli do rezultata, da se gred z daljšim hodom vrti (pri istih pogojih) točno 462obr/min počasneje, kar je 11,55 % počasneje.
Iz tega sledi, da očitno področja na katerem deluješ morda ne poznaš najbolje.(verjamem, da so tvoje varilske sposobnosti res na visoki ravni, motoroznanstvo pa precej peša)
spomnimo se npr. tvojih mer in izjav pri batnih obročkih
http://www.hroscklub.com/Slovensko/frames.html
Temo, ki si jo zaključil na zelo strokovni in vljudni ravni. (Cunje so namreč za šivilje, ne pa za strojnike)
Žalostno je, da ljudje celo nasedajo tvojim zgodbam o visokih obratih na dolgih hodih in neverjetni moči in trajnosti turbo motorjev.(ki so pa poglavje za sebe)
Ne obsojam, ampak samo ponižno razmišljam
CHAPTER Štajerska!!!
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 328
- Pridružen: Petek 6.1.2006 19:32:23
- Kraj: Ljubljana
krebs, loh se zmenmo, pa zmermo konje, pa pospešek od 0 do 100 pa podobne zadeve. mam g-tech, k ima +-3 konje odstopanja.
kar se pa tiče glavne gredi in vsega skupaj... loh si še kako knjigo prebereš. Serijska glavna gred se ti res ne bo vrtela tok kot si napisal. Sploh pa nben ni omenju daljšega hoda, saj imaš tudi protiutežene gredi z normalnim hodom. pa mislm da so pr bug-customs kej več motorjev skp spravl z večjo konjažo, kot si jih ti.
ne se obsojat, če slabo sodiš
kar se pa tiče glavne gredi in vsega skupaj... loh si še kako knjigo prebereš. Serijska glavna gred se ti res ne bo vrtela tok kot si napisal. Sploh pa nben ni omenju daljšega hoda, saj imaš tudi protiutežene gredi z normalnim hodom. pa mislm da so pr bug-customs kej več motorjev skp spravl z večjo konjažo, kot si jih ti.
ne se obsojat, če slabo sodiš
-
- Pripravnik za oldtimer hroščarja
- Prispevkov: 596
- Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
- Kraj: MARIBOR
1)Novega motorja ne mislim tiščat na polno
2) Daljši hod je bil omenjan že ene parkrat, prej pa sem samo navezal na to, na to, da so tudi motorji z dolgimi hodi že vrteli bolj kot tisti s kratkimi ,Sicer pa zakaj ugibat št obratov, ko so pa izumli krasno stvar, ki se ji reče obratomer.
3)Sodim lahko samo po tistem kar preberem na forumu. Nobenega njihovega izdelka z visoko konjažo nisem videl v živo(z izjemo, krasno povrtanega Fergazerja na hrošču 1500) Ne vem kako jim uspe vse to skrivat pred nami hroščarji. Torej tisto kaj berem pod tehniko zadne čase s strani Bug Custums(katerim si očitno odvetnik) meji že na nadrealizem ali višjo resničnost, če želiš.
Kaj se tiče knjig. Res je, rad jih prebiram sploh tiste o vw- tehniki, če veš za kakšno dobro in kompleksno se priporočam, da mi jo priporočiš. Saj veš vseskozi se učimo.
Nikjer nisem podvomil v storilnost Bug customsa, podvomil sem v njegovo strokovnost, glede na poste , ki jih piše. Se v njih morda šali? Dvomim.
Me pa zanimata še dve stvari. Na kakšnem principu deluje g-tech? Zadeve žal še ne poznam. Bil bi vam hvaležen če bi bili pripravljeni izmerit moč na mojem motorju, vendar bi bolj navijal za varianto v jeseni, saj pričakujem, da se bo do takrat motor že dobro utekel.
Upam, da ni zamer, če so, so neupravičene
2) Daljši hod je bil omenjan že ene parkrat, prej pa sem samo navezal na to, na to, da so tudi motorji z dolgimi hodi že vrteli bolj kot tisti s kratkimi ,Sicer pa zakaj ugibat št obratov, ko so pa izumli krasno stvar, ki se ji reče obratomer.
3)Sodim lahko samo po tistem kar preberem na forumu. Nobenega njihovega izdelka z visoko konjažo nisem videl v živo(z izjemo, krasno povrtanega Fergazerja na hrošču 1500) Ne vem kako jim uspe vse to skrivat pred nami hroščarji. Torej tisto kaj berem pod tehniko zadne čase s strani Bug Custums(katerim si očitno odvetnik) meji že na nadrealizem ali višjo resničnost, če želiš.
Kaj se tiče knjig. Res je, rad jih prebiram sploh tiste o vw- tehniki, če veš za kakšno dobro in kompleksno se priporočam, da mi jo priporočiš. Saj veš vseskozi se učimo.
Nikjer nisem podvomil v storilnost Bug customsa, podvomil sem v njegovo strokovnost, glede na poste , ki jih piše. Se v njih morda šali? Dvomim.
Me pa zanimata še dve stvari. Na kakšnem principu deluje g-tech? Zadeve žal še ne poznam. Bil bi vam hvaležen če bi bili pripravljeni izmerit moč na mojem motorju, vendar bi bolj navijal za varianto v jeseni, saj pričakujem, da se bo do takrat motor že dobro utekel.
Upam, da ni zamer, če so, so neupravičene
CHAPTER Štajerska!!!