Stran 1 od 1

�telanje ventilov!!!

Objavljeno: Torek 12.12.2006 14:40:44
Napisal/-a kuzma
Pozdravljeni! Spet jst!

Pri postopku �telanja ventilov me zanima, kako določi� kdaj je bat v najvi�ji poziciji (TDC- top dead center)?? A se lahko zanesem na zarezice na spodnjem kolesu, ki poganja jermen? A se te zarezice naredijo �e v tovarni, al jih je naredu kdo k je prej popravlju avto!??! Kaj pa, če zarezic ni??

Če ima kdo �e kak�en nasvet glede �telanja ventilov, bo seveda dobrodo�el (na kaj morm pazt itd.).

THNX!!!

odg

Objavljeno: Torek 12.12.2006 16:56:14
Napisal/-a Kubi
pri �telanju ventilov ti ni treba vedeti kdaj je bat na vrhu.zareze so sicer na pravem mestu in so tovarni�ke ampak nepomembne za �telanje ventilov.ko se recimo odpira sesalni ventil na 3 cilindru in ko se zapira in odpira izpu�ni ventil se pravi ko se klaviaturi na 3 cilindru vagata se �tela oba ventila na 1cilindru in obratno ko se vaga na1 cilindru se �telata ventila na 3 cilindru.enako pa je s 4 in2cilindrom.se pravi ko se vagata ventila na enem cilindru se �tela ventile na nasproti le�ečem cilindru.�pijon se pravi rega je pri novej�ih motorjih 0,15.

Objavljeno: Sreda 13.12.2006 7:42:39
Napisal/-a kuzma
Hvala za odgovor!

Zdej me pa zanima, če so bili do sedaj ventili na�telani narobe (sem jih preveril in so bili nekje pretesni nekje je bil razmik prevelik), kaj to pomeni za mojo ma�ino. Mi je tudi zelo cukal (ko sem npr. vozil brez pospe�evanja najbl pri 50-60km/h v tretji prestavi - pri pospe�evanju pa mi ni delal problemov). A je to cukanje posledica narobe na�telanih ventilov ali imam kje drugje problem?

�e enkrat THNX

Objavljeno: Sreda 13.12.2006 11:11:12
Napisal/-a Marcel
lahko so ventili drugač pa jih nastav če bo pa �e kr cukal pa na�teli frgazer in preveri bencinsko čerpalko če pa so ventili bili prenatesno nastavljeni pa ti je skor zihr za�gal sede�e sam če jih bo� nastavo se pol lahk to nazaj po�tima pa tankat mor� ventil+!

odg

Objavljeno: Sreda 13.12.2006 11:13:57
Napisal/-a Kubi
če je pri ventilih majhna razlika pri �telanju ni nobenega problema ,če pa bi blo zlo narobe pri izpu�nih ventilih ti jih lahko skuri pri sesalnih pa bi bil problem da avto nebi �el optimalno.če avto cuka je problem na fergazerju ali na platinah ali na kolektorju od frgazarja.mogoče kolektor ni zatesnjen ali so priključne gumice preperele(pri modelih 1300,1600)Mo�no je da frgazar dobiva zrak da spu�a pri loputi.

Objavljeno: Sreda 13.12.2006 11:44:06
Napisal/-a kuzma
Hvala vama!

Vse bom preveru, ventile na�telu, če pa ne bo u redu, bom pa dou fergazer spucat in na�telat.

U�ivejte in se veselo naprej vozte.

Objavljeno: Sreda 13.12.2006 15:42:46
Napisal/-a Marcel
če bo� rabo gumice za 1300 ali 1600 mam js en par in so kot nove!