Zanima me v čem je razlika nastavkov, na katerih so dvojni fergazerji na vsaki strani motorja? Večkrat zasledim oglas 44/35 ipd..
A je to vseeno katere nabavim?
Kako je pa z bati in cilindri od 1,6 motorja, a to paše brez problemov na 1,3?
Nastavki za dvojni fergazer
Moderator: uredniki
- buba švaba
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 194
- Pridružen: Torek 23.8.2005 9:47:26
- Moja vozila: 1960 Hrošč 1200
1975 Hrošč Jeans 1300 - Kraj: Rogaška Slatina
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
odgovor
Pri nastavkih imaš možnost 40mm ,44in48(GRLA),če boš vzel 36ali40frgazerje rabiš grla40.Več je tudi nesmotrno za1,6motor.Cilindri 1,6 gredo direktno v 1,3blok.Večji problem pa so glave.Če jih boš samo porezkal na pravo mero je premalo,ker bo motor klenkal.Treba je obliko-
vati izgorevalno komoro v glavi in pa podložiti cilindre,da bo manj kompresije.
vati izgorevalno komoro v glavi in pa podložiti cilindre,da bo manj kompresije.
kubi