en ali dva dellotro DRLA 36
Moderator: uredniki
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
en ali dva dellotro DRLA 36
Zanima me od tistih ki ste to že poskusl kolk je razlike če dam na 1.6 motor ki je rahlo predelan( višja odmična, nove glave ki imajo malo večje kanale od serijskih in malo povečani kanali, detlca izpuh...) en tak uplinjač ali dva? kolk bo približno razlike v porabi in kolk v moči?
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
Re: en ali dva dellotro DRLA 36
Dobr to mi je jasn ampak tu karburatorjev ne omenjaš... Logično mi je tud da z štirimi je zihr boljš ker so direkt na glavah in i dolgega difuzorja ampak kolk boljš? in kaka bi bla razlika u porabi? niti si ne predstavljam o kolkih konjih se zdaj pogovarjamo.
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
Re: en ali dva dellotro DRLA 36
No ta odgovor mi že več pove. Je pa tak da js rabim to za 10km u eno stran in 10 km u drugo nekih potovanj ne mislim izvajat s tem. Torej še en dodatni oljni hladilnik je praktično obvezen? rabi termostat al ne? Oljna črpalka je pa tud mal večja(širši zobniki) od originalne. Menjalnik mislim pustit pa kr 1200 da bo mal bolj štartno niti ne mislim še doktorirat in neki vlagat v to ker mi ni tolk pomembno naprej od 90km/h. So pa itak 17" kolesa malenkost večja od original in se tud to mal pozna. Maš mogoče kak namig glede difuzorjev in diz kar se številk tiče? al bi znalo to že kaj delat z original konfiguracijo glede na to da je od alfe 1.6?
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
Re: en ali dva dellotro DRLA 36
Če ti finančna sredstva dopuščajo uporabi 2 carburatorja. En dvojni na sredini je samo kompromis,
carb se praktično nikoli ne segreje, dolga pot mešanice do glav,... Če se le da naj ima vsak valj svoj
barburator, torej 4 kosi. Za velikost diz pa me pokliči. Nekaj več podatko tvojega motorja se rabi,
za pravilno izbiro diz.
040212946 Sašo
carb se praktično nikoli ne segreje, dolga pot mešanice do glav,... Če se le da naj ima vsak valj svoj
barburator, torej 4 kosi. Za velikost diz pa me pokliči. Nekaj več podatko tvojega motorja se rabi,
za pravilno izbiro diz.
040212946 Sašo
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Re: en ali dva dellotro DRLA 36
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine