Prepoznavanje modelov hrošča
Moderator: uredniki
- hroščar26
- Hroščarski vajenc
- Prispevkov: 29
- Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
- Moja vozila: 1968 hrošč 1300
- Kraj: Trebnje
Re: Prepoznavanje modelov hrošča
Hvala za odgovor to je verjetno cena za kos oz.ena vrata.
Me pa zanima s čim naj se spravim na ostala tesnila da jim podaljšamo življenjsko dobo, da pridobijo lesk in prožnost.
A so slučajno tesnila vrat na zalogi oz. Kolikšna je čakalna doba naročila.
Me pa zanima s čim naj se spravim na ostala tesnila da jim podaljšamo življenjsko dobo, da pridobijo lesk in prožnost.
A so slučajno tesnila vrat na zalogi oz. Kolikšna je čakalna doba naročila.
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Re: Prepoznavanje modelov hrošča
Tvoja končna cenahroščar26 napisal/-a:Zdravo
Imam novo vprašanje
Kakšna je cena novih.
Lp
http://www.pps-shop.at/k/dichtungen/tue ... y?c=111820
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
- hroščar26
- Hroščarski vajenc
- Prispevkov: 29
- Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
- Moja vozila: 1968 hrošč 1300
- Kraj: Trebnje
Re: Prepoznavanje modelov hrošča
Še razmišljam ali bi za leto dal stara tesnila nazaj in potem ko bo temljita obnova zamenjam z novim. Če jih nebi bilo potrebno lepiti potem nebi razmišljal in jih zamenjal že sedaj.
Kašne so izkušnje za zvočno zaščito poda.
Nova zadeva je na tej povezavi :http://www.pps-shop.at/k/dichtungen/cha ... l?c=110833
V mislih pa imam, da bi izrezal kar iz bitumenskega traka V4 in ga prilagodil po podu z vročim fenom.
Ja vem zadeva ni v cilju original mislim, da bi pa zadeva služila namenu. Imam sicer originalnega pa mi deluje zelo pripbližek moji ideji, je pa res da je vmes par mm stiroporja.
Kašne so izkušnje za zvočno zaščito poda.
Nova zadeva je na tej povezavi :http://www.pps-shop.at/k/dichtungen/cha ... l?c=110833
V mislih pa imam, da bi izrezal kar iz bitumenskega traka V4 in ga prilagodil po podu z vročim fenom.
Ja vem zadeva ni v cilju original mislim, da bi pa zadeva služila namenu. Imam sicer originalnega pa mi deluje zelo pripbližek moji ideji, je pa res da je vmes par mm stiroporja.
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Re: Prepoznavanje modelov hrošča
Če so ti stara tesnila še dobra kar njih uporabi, kajti nove kopije ali made in germany boš na začetku preklel ker boš vrata zapiral na težko.
Saj lepljenje je šala mala uporabi pa neostik.
Saj lepljenje je šala mala uporabi pa neostik.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
- hroščar26
- Hroščarski vajenc
- Prispevkov: 29
- Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
- Moja vozila: 1968 hrošč 1300
- Kraj: Trebnje
Re: Prepoznavanje modelov hrošča
pozdravljeni,
Danes sem malo pokondiciral mojega hrošča s nekaj krogi po dvorišču.
In kaj ugotavljam:
Motor ponavadi vžigam vsako nedeljo. Ugotovil sem, da ga je potrebno kar dolgo vrteti na štarterju, kot da bi vsakič potreboval vleči bencin iz rezervoarja. Če stoji sam en dan potem vzge, da mu samo pokažem ključ.
A so to signali za zamenjavo črpalke za gorivo.
In drugo sklopka sicer začne prijemati zelo spodaj tako, da moram malo zmanjšati mrtvi hod pedala, je pa težava da se pri speljevanju motor malo zatrese.
A je to mogoče težav v tem, da se avto ne vozi, ali bo potreben poseg na sklopki. Drugače sklopka v najvišji prestavi ne drsi in odvaja normalno.
Hvala za deljene izkušnje in pomoč.
Idejo o vgradji izotek izolacije po podu pa nič ne komentirate, kaj je zadeva čisto mimo.
Lepo nedeljo še naprej.
Danes sem malo pokondiciral mojega hrošča s nekaj krogi po dvorišču.
In kaj ugotavljam:
Motor ponavadi vžigam vsako nedeljo. Ugotovil sem, da ga je potrebno kar dolgo vrteti na štarterju, kot da bi vsakič potreboval vleči bencin iz rezervoarja. Če stoji sam en dan potem vzge, da mu samo pokažem ključ.
A so to signali za zamenjavo črpalke za gorivo.
In drugo sklopka sicer začne prijemati zelo spodaj tako, da moram malo zmanjšati mrtvi hod pedala, je pa težava da se pri speljevanju motor malo zatrese.
A je to mogoče težav v tem, da se avto ne vozi, ali bo potreben poseg na sklopki. Drugače sklopka v najvišji prestavi ne drsi in odvaja normalno.
Hvala za deljene izkušnje in pomoč.
Idejo o vgradji izotek izolacije po podu pa nič ne komentirate, kaj je zadeva čisto mimo.
Lepo nedeljo še naprej.
- hroščar26
- Hroščarski vajenc
- Prispevkov: 29
- Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
- Moja vozila: 1968 hrošč 1300
- Kraj: Trebnje
Re: Prepoznavanje modelov hrošča
Pozdravljeni
Danes sem uspel zložiti mojega hroščka in sedaj čaka na TP. Malo sem se povozil z njim in ugotovil da motor ne prede prav dobro. Ugotovil sem da na eni svečki ni bilo živahnosti, zato je sledila menjava. Ko sem svečko odvijal sem ugotovil da je bila zelo rahlo privita. Ko sem je iztaknil sem videl da z navojem na svečki ni ravno vse ok. Sumim da so predhodniki pred mano poškodovali navoj na glavi motorja. Novo svečko sem sicer privil v glavo vendar se je nisem upal pritegniti tako kot je potrebno. Trenitno motor dobro prede, vendar s takšno napako se ne morem voziti. Zanima me ali obstaja kakšen postopek, oz. vložek da se vgradi v obstoječi navoj in ali je potrebno motor izvzeti iz vozila in ga rastaviti do glave.
Hvala za odgovor, drugače pa moram iskati glavo da jo bom ob priložnosti zamenjal.
lep večer vam želim.
Danes sem uspel zložiti mojega hroščka in sedaj čaka na TP. Malo sem se povozil z njim in ugotovil da motor ne prede prav dobro. Ugotovil sem da na eni svečki ni bilo živahnosti, zato je sledila menjava. Ko sem svečko odvijal sem ugotovil da je bila zelo rahlo privita. Ko sem je iztaknil sem videl da z navojem na svečki ni ravno vse ok. Sumim da so predhodniki pred mano poškodovali navoj na glavi motorja. Novo svečko sem sicer privil v glavo vendar se je nisem upal pritegniti tako kot je potrebno. Trenitno motor dobro prede, vendar s takšno napako se ne morem voziti. Zanima me ali obstaja kakšen postopek, oz. vložek da se vgradi v obstoječi navoj in ali je potrebno motor izvzeti iz vozila in ga rastaviti do glave.
Hvala za odgovor, drugače pa moram iskati glavo da jo bom ob priložnosti zamenjal.
lep večer vam želim.
- Samo.
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 159
- Pridružen: Sreda 23.4.2008 13:42:32
- Kraj: Šmartno ob Paki
Re: Prepoznavanje modelov hrošča
če ti je pobralo navoj na glavi je najceneje sneti motor iz avta povrtati/vrezati nov, večji navoj in notri vstaviti nov navoj.


če nimaš svojih sanj, nimaš ničesar
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
Re: Prepoznavanje modelov hrošča
Samo, samo sneti motor ali tudi razdreti? Če vrtaš navoj bodo noter verjetno opilki oz. podobne smeti.
To posesati ven ali pa ti opilki nebi smeli narediti neke škode?
To posesati ven ali pa ti opilki nebi smeli narediti neke škode?
- hroščar26
- Hroščarski vajenc
- Prispevkov: 29
- Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
- Moja vozila: 1968 hrošč 1300
- Kraj: Trebnje
Re: Prepoznavanje modelov hrošča
ok, sem že bližje. Zanima me ali se vložek kupi kot rezervni del. Kje ga je možno dobiti.
lp
lp
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Re: Prepoznavanje modelov hrošča
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
- Samo.
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 159
- Pridružen: Sreda 23.4.2008 13:42:32
- Kraj: Šmartno ob Paki
Re: Prepoznavanje modelov hrošča
Kolker sem jaz delal, narediš to na sestavljenem motorju... opilke spihaš/posesaš ven, oz. če imaš rezalni sveder masten opilki ostanejo na njem. Drugače noter se privijači vzmet, ki jo zategneš z zasukom nazaj in se drži v navoju.
Najbolje da za to prašaš kakšnega lokalnega mehanika, ki že ima za sabo nekaj let šravfarije.
Najbolje da za to prašaš kakšnega lokalnega mehanika, ki že ima za sabo nekaj let šravfarije.
če nimaš svojih sanj, nimaš ničesar
- hroščar26
- Hroščarski vajenc
- Prispevkov: 29
- Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
- Moja vozila: 1968 hrošč 1300
- Kraj: Trebnje
Re: Prepoznavanje modelov hrošča
Ok hvala za nasvet, sem naročil vložke, navojni sveder 16 sem pa tudi že našel. No sem pa danes uspel registrirati hrošča in naredil dobrih 50 km. Dokler ne dobim vložka bom po nasvetih poznavalcev v to mesto privil novo svečko brez tesnila. Upam da mi zdrži za nekaj časa. Imam pa nov izziv. Imam namreč zimski profil na pogonskih kolesih in letni profil spredaj. Na čas iz katerih je avto je bilo to normalno, zato iščem dve letni gumi ali pa dve zimske možna menjava. Moje so oba tipa profilov kot nova.
Lep večer.
Lep večer.
- hroščar26
- Hroščarski vajenc
- Prispevkov: 29
- Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
- Moja vozila: 1968 hrošč 1300
- Kraj: Trebnje
Re: Prepoznavanje modelov hrošča
Zdravo
Danes sem zamenjal vse štiri svečke. Na dveh valjih je manjša težava z navoji vendar je zaenkrat vredu. Na teh dveh sem svečke privil brez tesnil. Pritegnil sem jih do konca tako da mislim da zaenkrat s tem ne bo težav.
Sem pa opazil da mi pušča izpuh med grelnikom in loncem. Ko sem odvil se objemko se je tenilni rink kar raspadel. zanima me ali je to komplet za tesnenje pri mojem primeru.
lp
http://de.hoffmann-speedster.com/karman ... g?c=126500
Kakšna ideja kako to rešiti začasno sicer pa ne ropota tako pretirano.
lp
Danes sem zamenjal vse štiri svečke. Na dveh valjih je manjša težava z navoji vendar je zaenkrat vredu. Na teh dveh sem svečke privil brez tesnil. Pritegnil sem jih do konca tako da mislim da zaenkrat s tem ne bo težav.
Sem pa opazil da mi pušča izpuh med grelnikom in loncem. Ko sem odvil se objemko se je tenilni rink kar raspadel. zanima me ali je to komplet za tesnenje pri mojem primeru.
lp
http://de.hoffmann-speedster.com/karman ... g?c=126500
Kakšna ideja kako to rešiti začasno sicer pa ne ropota tako pretirano.
lp