Pa mi je rekel, naj ga neham zajebavat, ker, da je bil ravno prvi april.
Ker sem jaz za ta avto vedel sem še malo pobrskal.

Kombi je bil delan med novembrom 1949 in majem 1952. Narejenih je bilo 1362. Izdelovan je bil v tovarni Tempo v Hamburgu in ni bil distribuiran s strani VW.
Na tržišče je prišel pred T1 in je bil uspeh, saj je na tržišču po 2. SV.V. primanjkovalo vozil, ki so imele prirejen tovorni prostor do 1000 kg.
Notranjost vozila je špartanska kot se za tovorno vozilo spodobi.

Poganjal ga je 1131 ccm motor, ki je bil spravljen takoj za voznikovo klopjo.


Na obeh straneh so bila suicide doors ali po naše vrata za lovit kure.

Originalne gume so bile 4,5x16
Zadnji tovorni del je imel spuščen na nivo osi med obema zanjima gumama.

Če vas zanima več si preberite na:
http://www.vwtrendsweb.com/features/010 ... o_matador/
http://jalopnik.com/cars/retro/fo-rizzl ... 312664.php