Po moje bi pa lahko naredili popolnoma enakega, če bi že hoteli. S tem mislim na vse, obliko in mehaniko.
Ampak:
1. ali bi v sedanjih časih dobil dovoljenje oz. homologacijo za se vozit po cesti?
2. ali bi ga kdo sploh kupil? ''Normalni'' ljudje predvidevam da ne (že zaradi varnosti in prostornosti), ljubitelji hroščev bi pa itak govorili, da je samo tastar ta pravi. Če bi ga pa že kupovali, bi šel pa verjetno v precej majhnih količinah in bi bil predrag. Za države v razvoju, ki rabijo poceni avte, pa jih delajo Kitajci že dovolj, pa še bolj praktični so kot hrošč, zato tudi tam ne bi računal na kakšno hiper prodajo. In če se v vsem motim in bi bile ceste spet naenkrat polne hroščev, ali bi se komu še zdeli zanimivi?
Torej, kaj sploh ostane VW? Da se niti ne trudi delat novega hrošča ali pa da dela nekaj, kar lahko kolikor toliko uspešno prodajajo in se ne zmenijo za zmerjanja folka z aircooled scene po svetu.