mam en vztrajnik za 200mm sklopko (levi na sliki spodi), problem pa je ta da so vsi zobje obtolčeni zaradi zaganjača. zanime me če je to možno postružit proč in če bi normalno funkcioniru še naprej? ima že kdo izkušnje s tem?
Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other
Potem bi bilo bolje odstružiti zobe vztrajnika in nekaj mesa pri 180mm in enako pri tem 200mm in nakrčiti zobe na 200mm vztrajnik,ampak to je zadnje kar bi se polotil.Seveda lahko daš 100 eurov oz 120 ker je dražji razen če kdo lahko dobi kos ceneje.Lahko ti pa jaz prodam enega rabljenega za20eurov.
Karkoli boš delal se ti ne izplača, razen če delaš čist in samo zaradi veselja. 100 eu je olajšan nov vztrajnik z 8 čepi (paše tudi na 4) ,v primeru da boš kdaj nadgrajeval motor je to edina prava možnost.
Karkoli pa boš delal ,pa je fino balansirat vztrajnik skupaj z gl. gredjo, če želiš da motor ne bo počas sebe razbil.
ta motor bo 1.8 z engle 284° odmično, ostalo bo original, ker ne rabi(m) dosti konju. bo pa tak motor, da ne bo šou nikoli u k.--->malo obratu, malo kompresije... sej balansirat vse skupi sm itak mislu, še 4 štifte tudi. če bi že dal stružit 180 na 200 bi mi to naredili za 10 litru vina, tko da ni panike
Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other