živjo,
mam en vztrajnik za 200mm sklopko (levi na sliki spodi), problem pa je ta da so vsi zobje obtolčeni zaradi zaganjača. zanime me če je to možno postružit proč in če bi normalno funkcioniru še naprej? ima že kdo izkušnje s tem?
vztrajnik
Moderator: uredniki
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Sem to že videl jaz bi iskal drugega, ker če to podrejaš ima zobnik anlasera manjši oprijem.
Drugač pa probaj morda bo pa vredu.
Drugač pa probaj morda bo pa vredu.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
odg
Potem bi bilo bolje odstružiti zobe vztrajnika in nekaj mesa pri 180mm in enako pri tem 200mm in nakrčiti zobe na 200mm vztrajnik,ampak to je zadnje kar bi se polotil.Seveda lahko daš 100 eurov oz 120 ker je dražji razen če kdo lahko dobi kos ceneje.Lahko ti pa jaz prodam enega rabljenega za20eurov.
kubi
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
Karkoli boš delal se ti ne izplača, razen če delaš čist in samo zaradi veselja. 100 eu je olajšan nov vztrajnik z 8 čepi (paše tudi na 4) ,v primeru da boš kdaj nadgrajeval motor je to edina prava možnost.
Karkoli pa boš delal ,pa je fino balansirat vztrajnik skupaj z gl. gredjo, če želiš da motor ne bo počas sebe razbil.
Karkoli pa boš delal ,pa je fino balansirat vztrajnik skupaj z gl. gredjo, če želiš da motor ne bo počas sebe razbil.
kubi kupim!
ta motor bo 1.8 z engle 284° odmično, ostalo bo original, ker ne rabi(m) dosti konju. bo pa tak motor, da ne bo šou nikoli u k.--->malo obratu, malo kompresije... sej balansirat vse skupi sm itak mislu, še 4 štifte tudi. če bi že dal stružit 180 na 200 bi mi to naredili za 10 litru vina, tko da ni panike
ta motor bo 1.8 z engle 284° odmično, ostalo bo original, ker ne rabi(m) dosti konju. bo pa tak motor, da ne bo šou nikoli u k.--->malo obratu, malo kompresije... sej balansirat vse skupi sm itak mislu, še 4 štifte tudi. če bi že dal stružit 180 na 200 bi mi to naredili za 10 litru vina, tko da ni panike
Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other