Lukov hrošč No.1
Moderator: uredniki
1: mislim da ma� �raufe pod karoserijo k so cevi �e speljane, pa je cev pri�rabvbana iz zunanje strani... če se motm nej me gdo poprav!
2. glede panta... itak ga bo� mogu dol iz karoserije od�agat, če je pa pr�vasan gor, tolk da vseen ket ga odre�e�, če sm te prov razumev
3. pomoje ni tak problem kabel nazaj dobit... jest sem ga ven uzev, ker nam mel tam lučke ampak jo bom dal drugam...
4.krtone preč uzem
upam de sm ti kj pomagu, drgač bodo pa drugi me kj popravl
2. glede panta... itak ga bo� mogu dol iz karoserije od�agat, če je pa pr�vasan gor, tolk da vseen ket ga odre�e�, če sm te prov razumev
3. pomoje ni tak problem kabel nazaj dobit... jest sem ga ven uzev, ker nam mel tam lučke ampak jo bom dal drugam...
4.krtone preč uzem
upam de sm ti kj pomagu, drgač bodo pa drugi me kj popravl
moja mama je strela, moj fotr je hrošč...
no glede vijakov bom pogledal.. glede pantov pa, a se jih da potem zamenjati? Ker ni mi jasno kako bi jih iz vrat ven pobral. Se da vrata narazen, al kako jih zamenja�? Ker al bom �agal pant al pa karoserijo in glede na to da je pant �e tako rekoč uničen, če so ga �vasali, bi raje njega in ga potem zamenjam
Car No.1: VW 1300 69`
Pozdravljeni ponovno!
no končno se je stanje premaknilo tudi pri mojem hrošču. Sedaj pa bi rabil kakšno mnenje izkušenejših.. Spodaj so slike podna. Zanima me koliko stane obnova, oz. nov.. Ali je bolje da kar primem v roke varilni aparat in se začnem učit - nekih velikih izkušenj namreč nimam
očitno je bilo tudi že nekaj popravljeno, ker zgleda bol površno privarjeno, saj samo dno odstopa od okvirja:
zadaj desno:
zadaj levo:
spredaj desno:
Uglavnem.. najbol je uničeno po vogalih..
no končno se je stanje premaknilo tudi pri mojem hrošču. Sedaj pa bi rabil kakšno mnenje izkušenejših.. Spodaj so slike podna. Zanima me koliko stane obnova, oz. nov.. Ali je bolje da kar primem v roke varilni aparat in se začnem učit - nekih velikih izkušenj namreč nimam
očitno je bilo tudi že nekaj popravljeno, ker zgleda bol površno privarjeno, saj samo dno odstopa od okvirja:
zadaj desno:
zadaj levo:
spredaj desno:
Uglavnem.. najbol je uničeno po vogalih..
Car No.1: VW 1300 69`
To je ultimate knjiga kar se hrošča tiče:
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=V165
Po amazonu me je z poštnino in carino z amerike koštala 80€
Če ne pa ta:
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=V121
Tudi zelo dobra. To lahko naročiš v knigarni Konzorcij v ljubljani. 34€ 3-8 tednov čakaš.
Na splošno so Bentlejevy manuali boljši od Haynesovih, ki stanejo isto ni imajo le 200 strani. Sranje.
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=V165
Po amazonu me je z poštnino in carino z amerike koštala 80€
Če ne pa ta:
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=V121
Tudi zelo dobra. To lahko naročiš v knigarni Konzorcij v ljubljani. 34€ 3-8 tednov čakaš.
Na splošno so Bentlejevy manuali boljši od Haynesovih, ki stanejo isto ni imajo le 200 strani. Sranje.
Za popravilo karoserijske pločevine bo zadostovalo tole: http://www.supercena.com/I-Varilni_apar ... E__MIG_170
Mislim da gre za ugodno razmerje med ceno in kvaliteto. Za profesionalno uporabo seveda ni primeren, ker se po daljšem varjenju pregreva. Lahko pa se odločiš za nakup boljšega, je pa res da cena takšnega aparata poskoči za najmanj 100%. Sam uporabljam Enhelov mig/mag 100 varilni aparat že več kot petnajst let. Razen enkrat skurjenih diod še nisem imel z njim nobenih težav. Zavaril pa je že mnogo pločevine in izpušnih cevi.
Mislim da gre za ugodno razmerje med ceno in kvaliteto. Za profesionalno uporabo seveda ni primeren, ker se po daljšem varjenju pregreva. Lahko pa se odločiš za nakup boljšega, je pa res da cena takšnega aparata poskoči za najmanj 100%. Sam uporabljam Enhelov mig/mag 100 varilni aparat že več kot petnajst let. Razen enkrat skurjenih diod še nisem imel z njim nobenih težav. Zavaril pa je že mnogo pločevine in izpušnih cevi.
VW T3_ 1980_ aircooled
fantje, kako spraviš tega hudiča dol?
Sem probal s klučem 36 ali nekaj takega, pa mi ni uspelo.. Zdej pa ne vem, a sem se narobe lotil, ali rabim le več moči (dalšo ročico). Meni se je po tehtnem premisleku zdelo, da se more na koncu odvijačit, ker je tam pač navoj. Ali sem slučajno narobe ugotovil in gre kako drugače dol?
Sem probal s klučem 36 ali nekaj takega, pa mi ni uspelo.. Zdej pa ne vem, a sem se narobe lotil, ali rabim le več moči (dalšo ročico). Meni se je po tehtnem premisleku zdelo, da se more na koncu odvijačit, ker je tam pač navoj. Ali sem slučajno narobe ugotovil in gre kako drugače dol?
Car No.1: VW 1300 69`
odg
Ja to matico se pa tko odšravba da vzameš kvadrat cev dolgo meter zvrtaš dve luknji premera kot šravb za kolo-to je vzvod ki ga prišravbaš na dromel da ga fiksiraš da se ne vrti in šele nato s ključem in vzvodom odšravbuješ.
kubi