No nasvetov si dobil sedaj dosti tudi jaz sem uporabil nekaj naštetih varijant. Moja varijanta je bila matico losaš ko je še kolo gor da se ne mantraš z kvadratno cevjo seveda če ti ročna dobro drži. Potem pa nastavek in colsko gedoro moja 3/4 je popustila pa "meter" cevi. Zakaj meter cevi ker potem ko moraš to zategniti potrebuješ slabih 50Nm. To pa dosežeš z 50 kilami na konec meter cevi. Ampak tole pri folcu je mala malca na kombijih T3 je večje veselje tam je šrauf 45 pa zateguješ s 95Nm, se pravi ko treba odviti rabiš enkrat več kil za odtegnit.
Stvar pa lahko poenostaviš s fleksarco če imaš v rezervi dodatno matico, se pravi razrežeš matico s tenko 1mm šajbo in gre to enostavno dol.
Lukov hrošč No.1
Moderator: uredniki
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Re: odg
Sm kar nekaj folcov in morje T3 -jev podrl pa ni še nobena matica ostala neodšraufana.Kubi napisal/-a:Anton pametni ampak prakse maš bolj mal ker ročne tle ne rabiš cev se ti upre v tla pa ti kontra.






Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
odg
Hotu sem samo povedat, da pri tem ni osnovnošolskih uporabnih nalog naprimer:sila ,ročica v številkah-tukaj je treba stvar odšravbat,za tole pa je potrebno dobro orodje in "težka"roka ki to naredi.
kubi
pozdravljeni spet po dolgem času
žal tokrat prihajam z eno slabo novico. Glede na trenutne časovne zmožnosti (in kot kaže bo še kar nekaj časa tako) sem se odločil, da je čas, da prekinem projekt obnove hrošča. Bila je kar težka odločitev, a se mi zdi neumno imeti avto doma, razstavljen, ko pa nimam časa niti en dan v mesecu da bi se mu posvetil. Odkar smo začeli s svojim podjetjem, pa vse kaže na to, da bo lažje če kupim obnovljenega, kot pa da odrekam čas na drugih področjih, kjer sem morda bolj uspešen in domač. Vsi pač nismo za vse..
Tako da avto se prodaja, glede na to da je razstavljen, po delih. Načeloma je še vse, karoserija je potrebna obnove, motor pa deluje bp.
Če koga kaj zanima mi lahko piše na zasebna sporočila ali e-mail
lep pozdrav
Luka
žal tokrat prihajam z eno slabo novico. Glede na trenutne časovne zmožnosti (in kot kaže bo še kar nekaj časa tako) sem se odločil, da je čas, da prekinem projekt obnove hrošča. Bila je kar težka odločitev, a se mi zdi neumno imeti avto doma, razstavljen, ko pa nimam časa niti en dan v mesecu da bi se mu posvetil. Odkar smo začeli s svojim podjetjem, pa vse kaže na to, da bo lažje če kupim obnovljenega, kot pa da odrekam čas na drugih področjih, kjer sem morda bolj uspešen in domač. Vsi pač nismo za vse..
Tako da avto se prodaja, glede na to da je razstavljen, po delih. Načeloma je še vse, karoserija je potrebna obnove, motor pa deluje bp.
Če koga kaj zanima mi lahko piše na zasebna sporočila ali e-mail
lep pozdrav
Luka
Car No.1: VW 1300 69`