PREDELAVA MENJALNIKA 4 na 5-stopnj
Moderator: uredniki
PREDELAVA MENJALNIKA 4 na 5-stopnj
helo!
Sm lastnik hrošča 1302s. ma 4-stopnski menjalnik pa bi ga rd spremenu u 5-stopnskega. zanima me, a se da že ve tega smo dodat 5 prestavo, a je treba komplet menjalnik zamenat?
Hvala za odgovor, Lp
Sm lastnik hrošča 1302s. ma 4-stopnski menjalnik pa bi ga rd spremenu u 5-stopnskega. zanima me, a se da že ve tega smo dodat 5 prestavo, a je treba komplet menjalnik zamenat?
Hvala za odgovor, Lp
Za 5 brzin so dve varjanti. ali menjalnik od stare 911. Model 901 sicer se da montirat a se je treba zajebavat okrog nosilcev. Malo novejši 915 pa je daljši in treba odrezat kjer so vpete zadnje torzije in je zato treba it na coilover adnje vzmetenje. Potem je tu še problem z prestavno ročico ker ni na isti višini kot od hrošča in pride palca od ročice postrani in malo slabo deluje. Lahko uporabiš tudi menjalnik od 914 a treba obrnit diferencijal in terba kupit vsaj ''nose cone''- končni del kjer pride menjalni mehanizem. Cena za 901 je nekje 800€. 915 so dražje. Od poršeja 914 pa bi znali bit cenejši samo potem rabiš vsaj nose cone. Neka neška firma se je poglobila v zadevo in prodaja dele da svar zafunkcionira kot je treba, ampak je vse kar drago. Aja in za vse rabiš IRS zadnje vzmetenje- 1302/03 stil.
http://www.bugat5speed.de/cms/content/b ... 2/lang,en/
In tu je še nekaj build linkov:
http://www.germanlook.com/Forums/showthread.php?t=9153
http://aircooled.net/gnrlsite/resource/ ... pdconv.htm
In tu je še berg 5. Pet brzinc iz hroščevega(ali T2) manjalnika. Sicer je v kitu a jim je treba poslat glavno gred menjalnika da jo podalšajo in je drago. Edino če bi ga kupu druge roke iz USA, kar je spet težko izvedljivo.
Pa zakaj bi sploh hotu met 5 brzin. Hroščev menjalnik se da dobit v poljubnih razmerjih- poglej na CPS(custom speed parts) če rabiš daljšega. Najdaljši original pa je menda iz 1303S in se ga da dobit za primeren dnar.
http://www.bugat5speed.de/cms/content/b ... 2/lang,en/
In tu je še nekaj build linkov:
http://www.germanlook.com/Forums/showthread.php?t=9153
http://aircooled.net/gnrlsite/resource/ ... pdconv.htm
In tu je še berg 5. Pet brzinc iz hroščevega(ali T2) manjalnika. Sicer je v kitu a jim je treba poslat glavno gred menjalnika da jo podalšajo in je drago. Edino če bi ga kupu druge roke iz USA, kar je spet težko izvedljivo.
Pa zakaj bi sploh hotu met 5 brzin. Hroščev menjalnik se da dobit v poljubnih razmerjih- poglej na CPS(custom speed parts) če rabiš daljšega. Najdaljši original pa je menda iz 1303S in se ga da dobit za primeren dnar.
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Pozabi na peto brzino. če boš dobil ta dolgi menjalni AT se boš lahko peljal 170 km/h po avtocesti itak so pa radarji na 130km/h.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 328
- Pridružen: Petek 6.1.2006 19:32:23
- Kraj: Ljubljana
AT je oznaka dolgega menjalnika, oz. menjalnika z najdaljšim razmerjem diferenciala in prestav. Kje ga dobiš? Hm, malo okol povprašaš, iščeš, verjetno nekaj časa brez sreče, pol se pa kak oglas pojavi in se hitro zagrebeš...
Mogoče e-bay.de?! Al pa tako kot izzy, kupš celga 1303 zarad menjalnika.
Uglavnem težko ga je najdt. Pa s tem menjalnikom res ne rabš petih prestav... razn če maš konjev za izvoz
Mogoče e-bay.de?! Al pa tako kot izzy, kupš celga 1303 zarad menjalnika.
Uglavnem težko ga je najdt. Pa s tem menjalnikom res ne rabš petih prestav... razn če maš konjev za izvoz

Pozdravljeni!
LAHKO VAM PONUDIMO!!!!
Možna je predelava in obnovo menjalnika tako,da ostane 4 stopenjski in se spremeni prestavno razmerje tako, da bi bila 4 prestava takšna oz. bi imela razmerje kot 5 prestava. S tem pridobiš končno hitrost,izgubiš pa malo na pospeških v vsaki posamezni prestavi,če je mašina predelana pol to ni problem. To velja tudi za vse ostale 5 ali 6 stopenjske manjalnike
Predelava je zelo enostavna. Predelamo vam menjalniki po vaših željeh brez dodatnih posegov v avto.... In ceneje kot nakup drugih menjalnikov in dodatnih posegov v avtomobil.
kontakt:
progear.predik@gmail.com
LAHKO VAM PONUDIMO!!!!
Možna je predelava in obnovo menjalnika tako,da ostane 4 stopenjski in se spremeni prestavno razmerje tako, da bi bila 4 prestava takšna oz. bi imela razmerje kot 5 prestava. S tem pridobiš končno hitrost,izgubiš pa malo na pospeških v vsaki posamezni prestavi,če je mašina predelana pol to ni problem. To velja tudi za vse ostale 5 ali 6 stopenjske manjalnike
Predelava je zelo enostavna. Predelamo vam menjalniki po vaših željeh brez dodatnih posegov v avto.... In ceneje kot nakup drugih menjalnikov in dodatnih posegov v avtomobil.
kontakt:
progear.predik@gmail.com
progear napisal/-a:Pozdravljeni!
LAHKO VAM PONUDIMO!!!!
Možna je predelava in obnovo menjalnika tako,da ostane 4 stopenjski in se spremeni prestavno razmerje tako, da bi bila 4 prestava takšna oz. bi imela razmerje kot 5 prestava. S tem pridobiš končno hitrost,izgubiš pa malo na pospeških v vsaki posamezni prestavi,če je mašina predelana pol to ni problem. To velja tudi za vse ostale 5 ali 6 stopenjske manjalnike
Predelava je zelo enostavna. Predelamo vam menjalniki po vaših željeh brez dodatnih posegov v avto.... In ceneje kot nakup drugih menjalnikov in dodatnih posegov v avtomobil.
kontakt:
progear.predik@gmail.com
kaj pa pride zamenjano oz. predelano da se to doseže?
Mislim da se to najlažje naredi z menjavo menjalnika. Če je predhodno v hrošču kratek menjalnik se ga zamenja z srednjim ali dolgim.
Npr. srednji menjalnik ima 3. prestavo prbližno isto hitro kot večina novejših 90- 110 konjskih bencincev. 4. prestava pa je že tako hitra kot 5. prestava pr novejših avtih. V 4. prestavi z gumami 205-60-15 z 4000 obrati leti 140km/h, pri 5000 pa 175km/h.
Z dolgim diferencialom gre 4. brzina cirka isto kot 4. s srednjim, ker ima 4. pri srednjem 0.89 prestavnega razmerja pri dolgem pa 0.93.
In še ena zanimivost: 4. brzina v mojem hrošču z srednjim menjalnikom in prej omenjenimi gumami je malenkost daljša kot 5.(!) brzina pri Seat Leonu 1.6 letnik 2006. Se pa definitivno čuti potreba po še eni prestavi med 3. in 4.

Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other
odgovor
Predelava ,ki v bistvu ni predelava.A je to nekaj takega kot če si natakneš lasuljo,če nimaš las?Menjalnik ima 5 brzin brez vzratne brzine.Menjalnik pa bi imel 4 brzine bil bi pa tak,kot tisti s šestimi.V tem nobenga ne žalim in upam da tole ne bo zbrisano,kot zadnjič,naj pa tisti,ki misli da je ta bog na forumu napiše zakaj,da se pogovorimo.Če bi kdo želel videti menjalnik,ki ima 5 brzin naprej seveda ga pri meni lahko vidi v živo!
kubi
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
A ni tole reklama? Plačana? Verjetno ne, no saj ni pomembno.progear napisal/-a:Pozdravljeni!
LAHKO VAM PONUDIMO!!!!
Možna je predelava in obnovo menjalnika tako,da ostane 4 stopenjski in se spremeni prestavno razmerje tako, da bi bila 4 prestava takšna oz. bi imela razmerje kot 5 prestava. S tem pridobiš končno hitrost,izgubiš pa malo na pospeških v vsaki posamezni prestavi,če je mašina predelana pol to ni problem. To velja tudi za vse ostale 5 ali 6 stopenjske manjalnike
Predelava je zelo enostavna. Predelamo vam menjalniki po vaših željeh brez dodatnih posegov v avto.... In ceneje kot nakup drugih menjalnikov in dodatnih posegov v avtomobil.
kontakt:
progear.predik@gmail.com
Zakaj imam občutek , da ta ki je to pisal nima pojma o čem govori. Vsaj kar se hroščev tiče, ker je že ta najkrajši hroščev menjalnik približno enako dolg kot večina modernih 5 brzincev in 4trta že itak overdrive. Pa za 200-300€ kolikor stane drug daljši hroščev menjalnik ga noben junak ne bo predelal.
Vsi iščete daljše menjalnike, namesto da bi porihtal motorje da bi se zavrtel tja do 6000 in bi bila končna hitrost tudi temu primerna.Tak avto z originalnim kratkim menjalnikom gre 190km/h in ima pri 5000rpm 175km/h Pa da ne bo sedaj kdo pametoval kako se motor pri takih obratih matra, bolj se matra in da me omenjam pregreva z dolgim menjalnikom in premalo konji in premalo obrati.