Stvar se je spet malo premaknila in sicer sem pogledal malo globlje v mašino. In ugotovil zakaj je motor kadil in sicer je bil bat št.1 na strani čisto preluknjan. Kar me je presenetilo pa je da je cilinder kot nov torej brez praske. Ugotovil sem tudi da imam na vsaki strani drugo glavo. Ena je pomoje original, druga pa je Mexico. Motor sem se odločil obnovit že zato ker je original od tega avta čeprav pomoje ni to najbolj ekonomično ampak vseeno.
Medtem so ostali bati brez lufta pri obročkih, niso prežgani pa tudi nikjer poškodovani. Isto cilindri. Nameravam menjat obročke na vseh nevem pa kaj naj naredim z poškodovanim. Kupim komplet novi bat in cilinder, nov bat ali rabljen OK bat ter mu menjam obročke. Kaj predlagate?
Kar se tiče glave bi rad imel obe nemški

ker itak mehiška pušča pri ventilih. Ko spucam originalno bom še sporočil številke ki so na njej.
Kar pa zadeva ojnico je brez lufta in vredu.
lp