Moj Hrošč
Moderator: uredniki
- smrco
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 313
- Pridružen: Petek 10.3.2006 13:12:04
- Kraj: Vrhnika
Aaaaaa...hvala za razlago...torej!
Ce bi jest rad mev perla crno barvo (koda C9X) pa se ponavadi najprej da osnovo, pa pol prozoren lak cez, pa je taka kot pac je po katalogu. Kaj pa ce bi namesto prozornega laka dal ta candy lak? Kaj bi ratal iz tega? Ker men je globina pri te barvi usec...
Ce bi jest rad mev perla crno barvo (koda C9X) pa se ponavadi najprej da osnovo, pa pol prozoren lak cez, pa je taka kot pac je po katalogu. Kaj pa ce bi namesto prozornega laka dal ta candy lak? Kaj bi ratal iz tega? Ker men je globina pri te barvi usec...
PlayBoy & PlayBug!!!
No pa spet neki novga.
Gor smo dal vsa kolesa in zadnje blatnike ampak samo za slikanje

Tkole pa od strani zgleda zadnje kolo (še en distančnik bo treb dat)

Elektrika se napeljuje in je praktično končana

Tkole pa števčki zasvetjo

Gor smo dal vsa kolesa in zadnje blatnike ampak samo za slikanje

Tkole pa od strani zgleda zadnje kolo (še en distančnik bo treb dat)

Elektrika se napeljuje in je praktično končana

Tkole pa števčki zasvetjo

Zadnjič spremenil 1, dne Levi, skupaj popravljeno 0 krat.
N'kol nam nehu HroÄ…ča furat!
Dolg že nisem nč napisu, na avtu se je pa kr neki nardil tko da evo:
Sedeži so preoblečeni:

Volan kupljen:

Začel smo delat tut na motorju. In sicer smo za osnovo vzel WBX motor iz T3 kombija, pa smo mu vodno hlajenje stran dal, ker voda pa hrošč nekak ne gresta skupi. Motor je 2.1l, da pa ne bi blo premal žrebcev pod pokrovom, ga bo mal prepihoval kompresor.




Seveda pod pokrovom ni dovolj prostora:

Je treba mal dog house predelat:

Ker ga še zmeri ni dovolj, je treba pa še vezno steno premaknt:



Tkole pa zaenkrat motor zgleda:

Sedeži so preoblečeni:

Volan kupljen:

Začel smo delat tut na motorju. In sicer smo za osnovo vzel WBX motor iz T3 kombija, pa smo mu vodno hlajenje stran dal, ker voda pa hrošč nekak ne gresta skupi. Motor je 2.1l, da pa ne bi blo premal žrebcev pod pokrovom, ga bo mal prepihoval kompresor.




Seveda pod pokrovom ni dovolj prostora:

Je treba mal dog house predelat:

Ker ga še zmeri ni dovolj, je treba pa še vezno steno premaknt:



Tkole pa zaenkrat motor zgleda:

N'kol nam nehu HroÄ…ča furat!
Luškan oxy. Dročnike boste pustili hidravlične ali predelava na mehanske?
Kako je v praksi z zamikom jermenice na glavni gredi, dela kake probleme? (WBX naj bi imel jermenico pomaknjeno malo navzven v primerjavi z tip1, če sem prav informiran?)
Kako ste rešili premik stojnih 'štangic', katere držijo glave, ste uporabili offset vstavke za razporeditev na tip1 razmak ali boste uporabljali kake posebne glave z drugim razmakom?
Zelo zanimiv projekt.
LpT
Kako je v praksi z zamikom jermenice na glavni gredi, dela kake probleme? (WBX naj bi imel jermenico pomaknjeno malo navzven v primerjavi z tip1, če sem prav informiran?)
Kako ste rešili premik stojnih 'štangic', katere držijo glave, ste uporabili offset vstavke za razporeditev na tip1 razmak ali boste uporabljali kake posebne glave z drugim razmakom?
Zelo zanimiv projekt.
LpT
Chapter Štajerska.
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Za par krogov bo za naredit.




Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
- buba švaba
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 194
- Pridružen: Torek 23.8.2005 9:47:26
- Moja vozila: 1960 Hrošč 1200
1975 Hrošč Jeans 1300 - Kraj: Rogaška Slatina
No stvari grejo naprej.
Položen Dynaliner:

Narejen "pladenj" pri motorju:

Kuplenja sklopka:

Zmontirano tipalo za tlak olja in senzor za pritisk in vse skupi mal zaščiteno pred toploto:

Narejeni novi jermenici na glavni gredi in na alternatorju, da sta enaki kot na kompresorju:


Položen Dynaliner:

Narejen "pladenj" pri motorju:

Kuplenja sklopka:

Zmontirano tipalo za tlak olja in senzor za pritisk in vse skupi mal zaščiteno pred toploto:

Narejeni novi jermenici na glavni gredi in na alternatorju, da sta enaki kot na kompresorju:


N'kol nam nehu HroÄ…ča furat!