Sem nov na forumu. Z veseljem sporočam, da imam končno VW kombi. Začel sem z restavriranjem, pa rabim nekaj nasvetov. Na obisku sem že imeu ličarja. Avto je bil že 1x štrihan, vendar s čopičem. Barva je malo popokala in mi je ličar svetoval da naj odstranim vso barvo do pleha, ker če ne bo skoz pokala. Zanima me če to drži. Peskanje: A naj ceuga a sam podn? A se po peskanju takoj špricne s temeljno al po švasanju? Hvala že vnaprej za vse nasvete in pomoč.
Najbolj temeljito je če ga daš najprej speskat pol ga čimprej daš v temeljno in use kar je gnilga odžagaš dol in pošvasaš na novo in daš speskat sam po švasih še enkrat in pol spet temeljna(obvezno 2komponentna epolor ali kaj takega) od znotraj po pragovih in drugje pa najprej temeljno nato pa še kakšno bitumensko zaščito pa si zmagal
Ja probu sm iz lavacolom pa gre fuuul počas, tko da ga zdej brusm, upam da bo to u redu. En del sem že pa sem pol prec poštrihu s dvokomponentno barvo. Ga bom kr lepo počas pa z užitkom.
Pa pazi s čem brusiš. Če boš brusil z onim lamelnim nastavkom na brusilki te bo ličar klel. Pa bodi pozoren na detajle kot so stiki med stranicami in podobno. Da dobro očistiš pa zaščitiš.
Pa tole si preberi:
Jaz odstranjujem barvo v kombinaciji z lavacolom in žičnatimi nastavki za brusilko in skoraj vedno po dveh ponovitvah ostanem brez sledi barve pa še v razne kote se da lepo prit.
Zdej sem dau že šipe vn. Čakam na peskarja da se vrne iz dopusta. Iz Krtine je. A že mogoče kdo kkšnga pozna iz okolice Domžal? A ma kdo mogoče tehnično knjigo od T2b kako je vse sestavln ( za pusodt, prodat,..). Zdej to k je na forumu je uredu, ampak je velik nejasnega. Jst mam doma za pucha SGS pa ga sestavljam k lego kocke.
Evo zdej sem meu spet mal cajta, da sem se mal igrou. Mam mal slik.
Umes ste vidl mojo komoro za peskat. Sej je dobra sam večji kompresor morm kupt. Zdej mam 50l pa je prešvoh. Pa še motor skupi dajem umes.