Remont hrošča
Moderator: uredniki
Hvala smo zrihtali, malo več sile je rešilo problem
Torej kot sem že omenil se bo v božičnem času pričel sestavljat motor.
Situacija je sledeča
-na novo pobarvano plehovje in blok
-obnovljena sedišča valjev
-nova vžigalna tuljava
-nov semering pri vztrajniku
-nova tesnila ter tulci za vodila ventilov
-nov zračni filter
-nova pumpa za bencin
-obnovljen razdelilec vžiga
to in nove batne obročke sem uspel najti za razumno ceno.
Zakaj to pišem je ker me pa še vedno teži ena stvar. To je blok in glavni ležaji. Glavna in odmična gred sta v odličnem stanju blok pa je bol tak. Slišal sem da je to kar nekaj denarja da daš nove ležaje noter tako da prilagam par slik situacije:



No ta ležaj zgoraj je še zelo vredu slika je bol čudna medtem ko pa je najbolj vprašljiva situacija na naslednji sliki


Ta ležaj sem samo sčistil da je boljše vidna situacija. Na sredini je en ris ki sicen ni zelo globok. Bolj me skrbi to da se počasi da čez videt baker. Na sliki spet zgleda malo hujše kot je ampak je pa ta ležaj dosti slabši od prejšnega zakaj nebi vedel. Motor nameravam uporabljati v mejah normale torej ne neko visoko navijanje obratov ampak vožnja v optimalnih obratih. Vprašanje pa se glasi pod zgoraj navedenimi pogoji koliko pribljižno še ima ta blok življenja in ali je še to sploh uporabno?
lp


Torej kot sem že omenil se bo v božičnem času pričel sestavljat motor.
Situacija je sledeča
-na novo pobarvano plehovje in blok
-obnovljena sedišča valjev
-nova vžigalna tuljava
-nov semering pri vztrajniku
-nova tesnila ter tulci za vodila ventilov
-nov zračni filter
-nova pumpa za bencin
-obnovljen razdelilec vžiga
to in nove batne obročke sem uspel najti za razumno ceno.
Zakaj to pišem je ker me pa še vedno teži ena stvar. To je blok in glavni ležaji. Glavna in odmična gred sta v odličnem stanju blok pa je bol tak. Slišal sem da je to kar nekaj denarja da daš nove ležaje noter tako da prilagam par slik situacije:



No ta ležaj zgoraj je še zelo vredu slika je bol čudna medtem ko pa je najbolj vprašljiva situacija na naslednji sliki


Ta ležaj sem samo sčistil da je boljše vidna situacija. Na sredini je en ris ki sicen ni zelo globok. Bolj me skrbi to da se počasi da čez videt baker. Na sliki spet zgleda malo hujše kot je ampak je pa ta ležaj dosti slabši od prejšnega zakaj nebi vedel. Motor nameravam uporabljati v mejah normale torej ne neko visoko navijanje obratov ampak vožnja v optimalnih obratih. Vprašanje pa se glasi pod zgoraj navedenimi pogoji koliko pribljižno še ima ta blok življenja in ali je še to sploh uporabno?
lp
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
evo motor je sestavljen, nastavljen in zmontiran
.
Pojavil pa se je problem pri vžigu. In sicer z elektriko. Štarter mi je uspelo uspešno povezat motor pa ne in tako sem prejel en lep dim iz fertajlera. Platine, kondenzator .... sem zamenjal ampak nebi pa še enkrat rad to skuril tako da če lahko kdo napiše kako se to prav zveže brez ostale napeljave. Drug problem pa je bencin pumpa ki je nova in ne črpa. Možno je da mam narobno pumpo če gledamo po dolžini štangice ampak kako lahko to preverim?

Pojavil pa se je problem pri vžigu. In sicer z elektriko. Štarter mi je uspelo uspešno povezat motor pa ne in tako sem prejel en lep dim iz fertajlera. Platine, kondenzator .... sem zamenjal ampak nebi pa še enkrat rad to skuril tako da če lahko kdo napiše kako se to prav zveže brez ostale napeljave. Drug problem pa je bencin pumpa ki je nova in ne črpa. Možno je da mam narobno pumpo če gledamo po dolžini štangice ampak kako lahko to preverim?
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
vrjetno si + prklopo na platine
+ ti gre na cindšpulo kjer maš narisan+ in pa na uplinjač na elektroventil in bimetal za zaug in na alternator. iz platin pride pa kabl na drugo stran na cindšpuli ki ti je še ostala fraj. Glede pumpe maš pa vrjetno prekratko palčko zdaj. Uzam pumpo dol in zavrti motor da bo palčka najnižje, nato zmit z šublerjem(kljunasto merilo) kolk je gleda ven. Gledat je more tolk da ko sestaviš zadevo se ravno naslanja na jeziček na pumpi. lahk kupiš drugo palčko lahk jo daš naredit lahk pa jo navariš in lepo obdelaš če se ti strašno mudi 


Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
No na veliko olajšanje se je motor le zalavfal. Morem rečt da sem kar ponosen glede na to da smo motor mogli razdret do konca (zaradi moje nerodnosti
). Je pa en problem
. In sicer ko se motor vžge morem držati roko na odprtini za zračni filteer ker če ne vgasne. Sumim uplinjač ker le tega nismo nič štimali ( kar ni nujno slabo ) ampak mislim da bi poterboval en rebuild kit. Ali pa je problem v tem da sem obšel bencin pumpo ki je napačna zaradi dolžine štangice. Zanima me če lahko kupim samo daljšo štangico in bo problem rešen?







Tako rešil sem skoraj vse probleme vključno z bencin pumpo. Je pa preostal samo še eden. In sicer motor vžge takoj samo ko ni gor zračnega filtra(ki je nov) in potrebno je držati roko čez in delat tlak. Če dam roko vstran motor lepo počasi vgasne. Je to samo kakšna nastavitev ali pa bo potrebno zadevo prenovit.
lp
lp
Klik se sliši. Ko pa sem motor nekaj časa ohranjal pri delu z tlakom sem opazil da mi kar konkretno teče bencin iz pumpe (namestil sem staro ker nova ne paše). Stara pumpa še ima na vrhu vijak da lahko sčistiš filter in ko sem vzel to narazen sem opazil da je tista gumijasta dihtunga preklana. Je mogoče da mi to povzroča težave in motor ne dobi dovolj goriva?
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje