Sestavljanje motora
Moderator: uredniki
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
Sestavljanje motora
Preprosto vprašanje. Bi lahko laik sestavil hroščev motor?
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
odgovor
Aksijalec 1 mm pomeni 21 mm in ne 21,5,ker je standard aksijal 22mm.Popraviš lahko na dva načina:daš aksijalno popravit na 21mm,ali vzameš ležaj pri vztrajniku in ga postružiš na delu,ki gleda proti vztrajniku se pravi na tisto stran,kjer je zatič,ki drži ležaj,da se ne zasuče.
kubi
Laik?
In Klemen, bo zdej ratal sestavt to čudo od motorja, ko končno veš kaj je ležaj al prideš na tečaj h Kubiju? :-) Že v štartu si postavu napačno vprašanje..Sploh ne gre za to a bi lahko laik lahko sestavu hroščev motor ampak za to a enostavno si tehničn tip alpa nisi. Lahko preberš 10 knjig o sestavljanju hroščevga motorja pa se dosledno držiš tehničnih navodil pa motor še vedno ne bo delal. Če pač nimaš posluha ne morš bit pevc 

- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
Vprašanje je dejansko postavljeno samo zaradi lepšega. Kakšni bodo odgovori sem vedel že prej.
Ali si tip ali nisi.
Imaš prav. Niso vsi za vse. In če ne sprobaš niti ne moreš priti do cilja.
Kdor hoče najde pot, kdor noče najde izgovor.
Bomo videli kaj bo pač ratalo.
PS: Meni predvžig ne dela težav, pa sem laik….
Aja, še to. Lahko si pevec, samo malo slabši. Če pa poješ s srcem je pa itak vseeno

Ali si tip ali nisi.
Imaš prav. Niso vsi za vse. In če ne sprobaš niti ne moreš priti do cilja.
Kdor hoče najde pot, kdor noče najde izgovor.
Bomo videli kaj bo pač ratalo.
PS: Meni predvžig ne dela težav, pa sem laik….
Aja, še to. Lahko si pevec, samo malo slabši. Če pa poješ s srcem je pa itak vseeno



odgovor
Ja vprasanje na začetku je pač napačno.Laik pomeni kr eden ,kar pa Klemen ti nisi.Problem pri motorjih pa je iztrošenost in pregretost.Vedno pa pride kaj novega in na to moraš biti pripravljen.V principu je narediti navaden 1,6 motor precej lahko,je pa vprasanje ali boš uporabil povsem nove dele ali boš optimiral stare.Če boš obnavljal stare boš pogorel že pri glavah,ker jih brez znanja in orodja ne moreš sam narediti,pri firmah pa so šlampasti in se temu izogni.Drugače pa jaz vsakemu rad pomagam ali svetujem.Kosmaj ni imel standardnega problema pri nastavitvi vžiga,zato se mu to opraviči.Drugače pa je bolj malo ljudi s tega foruma,ki je videlo njegove glave z dvema svečkama na valj.tipa 1!
kubi