
Hro±č diesel
Moderator: uredniki
- SebastjanM
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 135
- Pridružen: Ponedeljek 28.3.2005 21:12:57
- Kraj: Celje
- CONTACT:
- totimato
- Hroščarski vajenc
- Prispevkov: 11
- Pridružen: Petek 24.3.2006 12:16:46
- Kraj: Zgornja Polskava
Iskrena hvala za tel. Shranjeno, mogoče bo še res prav prišlo.Speedy napisal/-a:Vprašaj Rudija 041 785 722, on je to že delov, mislim pa, da je vmesna plošča cca 300€
Če bi to delal sam, bi se prej pošteno pozanimal kako je s homologacijo, saj bi želel avto registrirati. Previdno, te bom še prijel za besedo...aljazkrebs napisal/-a:Totimato:
lahko pa ruknema eno delovno soboto pa vržema skup nekaj takega.Tak da vidima kak gre. Mene tud že kar nekaj časa zanima nekaj takega.Sem pa za to da original mašina ostane za vsak slučaj če stvar slučajno ne gre.
Misliš resno? Ker jaz bi ti lahko bil kvečjemu za vajenca, moje strojno znanje je precej borno. Imaš kakšne izkušnje s tlačenjem drugačnih motorjev v hrošče?
EVeeDubb napisal/-a:sam si še zmer ne predstavlam, da stojim na semaforju, pa zravn sebe slišm enga dizla k klenketa pa ropota, pa se obrnem in zagledam... hrošča![]()


Vidiš, jaz bi jim mrtvo hladno lahko rekel "Ja, je."sebastjanM napisal/-a:Mene je pa že neki ljudi uprašal (seveda ne-vednih) ali je dizel- moj hrošč.

lp
Zadnjič spremenil 2, dne totimato, skupaj popravljeno 0 krat.
Hoj!
Vidim, da sem končno dobil somišljenika... V glavnem na kratko: jst imam hrošča z v katerega sem vgradil diesel motor in sicer od golfa I. Zadeva je takrat, ko sem to predelavo delal, terjala od mene kar nekaj tuhtanja in iznajdljivosti, ampak sem bil v koncni fazi z rezultatom zadovoljen.
Seveda me vsakdo vpraša zakaj? Točnega odgovora še sam ne poznam, menda sem s tem združil veselje do hroščev in do naftno gnanih avtov...
Seveda sem s tem požel splošno neodobravanje (večine) hroščarjev, čeprav s tem dejanjem nisem nikomur nič slabega storil.
Avto sem brez težav homologiral, registriral in si celo pridobil certifikat SVAM (certifikat za predelane starodobnike), vse brez kakršnihkoli zvez ali poznanstev.
O stroških bi težko kaj točnega rekel, ni bilo ravno poceni, sicer pa danes ne razmišljam več o njih...še posebej ne, ko moram zaviti na črpalko šele po 800 kilometrih ali več... Za ilustracijo: lani smo bili na herbie paradi v Berlinu. Naredil sem približno 2300 kilometrov in sem na poti rabil tankati samo dvakrat...
No, sam tolk o meni in mojem hroščku, seveda z veseljem odgovorim še na kako vprašanje v zvezi z dieselsko tematiko, saj vem kako je bilo meni pred 5 leti, ko nisem imel koga kaj dosti vprašati.
Vidim, da sem končno dobil somišljenika... V glavnem na kratko: jst imam hrošča z v katerega sem vgradil diesel motor in sicer od golfa I. Zadeva je takrat, ko sem to predelavo delal, terjala od mene kar nekaj tuhtanja in iznajdljivosti, ampak sem bil v koncni fazi z rezultatom zadovoljen.
Seveda me vsakdo vpraša zakaj? Točnega odgovora še sam ne poznam, menda sem s tem združil veselje do hroščev in do naftno gnanih avtov...
Seveda sem s tem požel splošno neodobravanje (večine) hroščarjev, čeprav s tem dejanjem nisem nikomur nič slabega storil.
Avto sem brez težav homologiral, registriral in si celo pridobil certifikat SVAM (certifikat za predelane starodobnike), vse brez kakršnihkoli zvez ali poznanstev.
O stroških bi težko kaj točnega rekel, ni bilo ravno poceni, sicer pa danes ne razmišljam več o njih...še posebej ne, ko moram zaviti na črpalko šele po 800 kilometrih ali več... Za ilustracijo: lani smo bili na herbie paradi v Berlinu. Naredil sem približno 2300 kilometrov in sem na poti rabil tankati samo dvakrat...
No, sam tolk o meni in mojem hroščku, seveda z veseljem odgovorim še na kako vprašanje v zvezi z dieselsko tematiko, saj vem kako je bilo meni pred 5 leti, ko nisem imel koga kaj dosti vprašati.
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT: